lördag 14 februari 2009

Galen tjej

Jag hade fest här hemma igår. Överlag tycker jag att det blev rätt lyckat, de flesta var ändå hyfsat nöjda tror jag, även om en del människor valde att inte stanna så länge. Ett av min problem som festvärd är dock att jag en bit in på kvällen ofta går över till att ragga på någon söt tjej snarare än att vara just en god värd. Mitt val av target igår var dock ett dåligt val...

Jag har inte så mycket att skylla på, möjligen det faktum att jag faktiskt träffat tjejen en gång tidigare och att hon då betedde sig NORMALT. I varje fall så utspelar sig följande scenario runt kvart över två på natten när alla utom hon och hennes två kompisar gått hem.

Vi har precis lagt oss ner för att hångla och jag säger något lite småkaxigt skämt om hennes colombianska ursprung eller liknande. Då får tossetösen för sig att bita mig i läppen, och hon släpper inte! Det gör djävulskt ont och jag säger till henne flera gånger att sluta. Till slut är jag beredd att lappa till henne, på riktigt.

När hon äntligen släpper har jag ett sår på läppens insida som blöder ymnigt. Jag är asförbannad. Då tittar hon mig djupt i ögonen med ett lekfullt kåtaktigt leende och säger: Får jag slicka upp det?

- Skulle inte tro det va. Dags för er att gå hem nu!

Jeez vilka jävla stolpskott det finns där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar