tisdag 3 februari 2009

Min kompis fina ulltröja.

Det här hände en kompis till mig. Han hade tagit på sig sin finaste tröja i 100% ull, så fin att endast handtvätt var tillåtet, för att gå på dejt med en ganska attraktiv tjej. De tar en liten promenad och går sedan hem till honom för att titta på film. Efter filmen börjar det hetta till lite, de grovhånglar och killen försöker ta det ett snäpp längre. Dejten förklarar att hon aldrig har sex på första dejten vilket min kompis respekterar. I alla fall så är hon inte helt ointresserad av sexuella aktiviteter utan börjar så sakteliga ge honom ett handjob. Efter klimax fortsätter de att gosa. När tjejen gått börjar han undra vart satsen kan ha tagit vägen. Nåväl, vem bryr sig tänker han och går och lägger sig. Dagen efter när han ska klä på sig, bråttom till skolan och allt, ser han vad som hänt. Över baksidan på hans fina ulltröja går ett intorkat geggspår! Hahaha!

Vi får hoppas det går att tvätta borta annars har jag, ehhrm min kompis menar jag, torskat tusen spänn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar