söndag 1 februari 2009

Tuva min ljuva duva

Jo, nu kom jag på en grej att skriva om. Tuva Novotny. Denna lilla ängel. Hon är det bästa Tjeckien någonsin har producerat, bättre än Pilsner Urquell.


I vilket fall så träffade jag hennes lillebrorsa ute på stan i Fredags. Och nu till det riktigt sjuka. Han såg ut som en jävla Picasso-målning i fejset! Det verkar som att snyggogenerna gick till storasyrran medan Lillebror fick vad som blev över. Stackars Lillebror. Risken finns ju också att mamma Novotny knullat snett med någon TVsåpa-dirre för att få in dottern i serien och att Lillebror därmed är en blandras mellan människa och säg, Micke Porseryd. Inte helt omöjligt med tanke på att Lillebror är mycket yngre än Tuva.

I varje fall var Lillebror trevlig och vi utbytte nummer. Jag hade tänkt bjuda honom till min eventuella fest på Lördag. Men om det nu ska vara en klassfest så får han nog vänta till någon annan helg.

Jag kom just på en grej. Om jag och Lillebror ska bli kompisar lär det här inlägget ryka rätt snart. Så passa på och läs! For a limited time period only!




Micke Porseryd. Snacka om Pucko! =)
Nä, jag gillar dig Micke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar